VALIDUS 
 
Карта сайта
 
Нажмите для просмотра всех новостей

КИЇВВОДОКАНАЛ ОТРИМАВ 14 ОДИНИЦЬ НОВОЇ СПЕЦТЕХНІКИ ДЛЯ ЛІКВІДАЦІЇ АВАРІЙ

КИЇВВОДОКАНАЛ ОТРИМАВ 14 ОДИНИЦЬ НОВОЇ СПЕЦТЕХНІКИ ДЛЯ ЛІКВІДАЦІЇ АВАРІЙ

Захід пройшов за сприяння Голови правління – генерального директора ПАТ «АК «Київводоканал» Андрія Білика, за участі першого заступника генерального директора Вадима Сторожука, Директора Технічного департаменту Юрія  Київського, заступника генерального директора – директора Департаменту експлуатації водопровідного господарства Володимира Дарагана, заступника генерального директора – директора Департаменту експлуатації каналізаційного водогосподарства Миколи Кислого, начальника Управління транспортом Івана Безп’ятчука та інших.

Голова правління – генеральний директор ПАТ «АК «Київводоканал» Андрій Білик привітав працівників з прийняттям в експлуатацію нової спецтехніки, вручив ключі від автомобілів та наголосив, що «завдяки інвестиційній складовій, яка закладена в тарифах на водопостачання і водовідведення, у 2014 році Київводоканалом було придбано 20 одиниць різнопланової спецтехніки. Проте основний акцент був зроблений на придбанні машин для аварійно-відновлювальних бригад, які дозволять прискорити виконання відповідних робіт, зекономлять кошти і ресурси та ще довго і надійно служитимуть підприємству».

«Всі автомобілі з індивідуальною комплектацією, вони комплектувалися під потреби районів з урахуванням досвіду виконання аварійно-відновлювальних робіт. Шість автомобілів – це повна комплектація, тобто «в фулі», із сучасними гідростанціями та гідроінструментами: різкою асфальтобетонного покриття, відкачкою, відбійним молотком, повітродувкою тощо» – зазначив Юрій Київський та додав, що «один такий автомобіль замінить від 3 до 5 одиниць спецтехніки, яка наразі працює під час виконання ремонтно-відновлювальної роботи».

У ході презентації Андрій Білик разом із Вадимом Сторожуком ознайомилися із роботою нової спецтехніки, оглянули кабіни водіїв, кузови з середини автомобілів.

Вадим Сторожук відмітив надійність, безпеку і зручність придбаних автомобілів. «Враховуючи складні умови роботи, в яких доводиться ліквідовувати аварії, фактор надійності і безпеки є одними з головних під час експлуатації спецтехніки» – наголосив він.

Отець Роман звершив короткий молебень, провів обряд освячення автомобілів та благословив водіїв на успішне і безпечне виконання своєї важливої справи.

Придбані наприкінці минулого року два автомобілі типу ОВМ на шасі «Peugeot Boxer» та 12 аварійно-відновлювальних автомобілів типу АВМ на шасі «ISUZU NPR» дозволять працівникам Товариства:

- у найкоротші терміни локалізувати аварійні ситуації та відновити водопостачання мешканцям,

- зменшити незручності для пішоходів і водіїв у випадку розкопок на тротуарах та проїжджій частині в умовах щільної міської забудови,

- зекономити пальне за рахунок використання універсальних та економічних машин, які можуть виконувати декілька функцій.

 

Довідково

Спеціальні автомобілі типу ОВМ на шасі «Peugeot Boxer»призначені для забезпечення доставки бригад робітників з інструментом, пристроями і матеріалами до місць аварій на водопровідних та каналізаційних мережах. Зазначені транспортні засоби маневрені, економічні та надійні, створюють зручні і комфортні умови праці для водіїв. Витрати палива на 100 км пробігу таких авто складає 10,2 л (ДП) в порівнянні з 19,3 л (бензин) для автомобілів УАЗ та 21 л (бензин) для автомобілів ГАЗель.

Аварійно-відновлювальні автомобілі типу АВМ на шасі «ISUZU NPR» призначені для забезпечення доставки до місця аварій бригад робітників з відповідним обладнанням та інструментом. Укомплектовані сучасним гідравлічним обладнанням та інструментом автомобілі дозволять одночасно виконувати декілька операцій: різка асфальтобетонного покриття; робота відбійного молотка; відкачка води; різка та зварка труб. Тобто від початку експлуатації таких автомобілів зникне необхідність при ліквідації аварійних ситуації окремо залучати декілька різних транспортних засобів і механізмів – зокрема компресор, автомобіль з відкачувальними засобами, барові установки тощо.

Для порівняння – витрата палива на 100 км пробігу автомобіля ISUZU NPR складає 21 л (ДП), на роботу всього гідравлічного обладнання – 3,6 л (ДП) на 1 год. роботи, а для автомобіля ГАЗ-53 – 32,8 л (бензин) палива на 100 км пробігу та 3 л (бензин) на 1 год. роботи лише одного відкачувального насосу та 54,2 л (бензин) для автомобілів ЗИЛ-131 і 12,8 л (бензин) для 1 год. роботи компресора.

25 Февраля, 2015

Архив новостей

Экономия при использовании гидравлического оборудования и инструмента DOA (Италия) в ПАО «АК»КИЕВВОДОКАНАЛ»

УНИКАЛЬНЫЙ СВАРОЧНЫЙ БЕНЗИНОВЫЙ ГЕНЕРАТОР MOSA MAGIC WELD 200 В ЭКСПЛУАТАЦИИ «РОВНОГАЗ»

ПАРАЛЛЕЛЬНОЕ ПОДКЛЮЧЕНИЕ СВАРОЧНЫХ ГЕНЕРАТОРОВ МOSA. ПРИБАВЛЯЕМ МОЩНОСТЬ С ПОМОЩЬЮ 2-Х АГРЕГАТОВ.

Упомянутые в статье и многие другие гидравлические инструменты можно найти в нашем каталоге

 

Некоторые предложения из нашего каталога

 

PD45
PD45
ПОДУШКИ ДЛЯ ПОДЪЕМА ГРУЗОВ
ПОДУШКИ ДЛЯ ПОДЪЕМА ГРУЗОВ
NT2
NT2
KOLUBRA PETROL
KOLUBRA PETROL
МНОГОРАЗМЕНАЯ КОРОТКАЯ ТРУБНАЯ ЗАГЛУШКА
МНОГОРАЗМЕНАЯ КОРОТКАЯ ТРУБНАЯ ЗАГЛУШКА
Gi 2000 SX
Gi 2000 SX
 
Если вы заметыли ошибку на странице выделите текст и нажмите Ctrl+Enter Система Orphus